DOSTAWA
Na terenie Polski korzystamy z usług firmy kurierskiej, czas dostawy to 1-2 dni robocze od momentu wysłania.
Kurier dostarcza przesyłkę pod wskazany adres. Gdy przesyłki są gabarytowe lub paletowe kurier nie ma możliwości wniesienia nich do mieszkania.
Koszty dostawy uzależnione są od gabarytów zamówienia.
ODBIÓR OSOBISTY
Możliwy jest odbiór osobisty w naszym magazynie- ul. Wrocławska 4B, 26-600 Radom
WYSYŁKI MIĘDZYNARODOWE
Koszt przesyłek zagranicznych ustalany jest indywidualnie z Klientem.
SPRAWDZENIE PRZESYŁKI PRZY DORĘCZENIU
Bardzo prosimy o dokładnie sprawdzenie przesyłki przed pokwitowaniem odbioru.
Jeżeli opakowanie zabezpieczające towar jest uszkodzone, będziemy wdzięczni za sprawdzenie stanu przesyłki przy kurierze przed podpisaniem odbioru zamówienia – jest to zgodne z Art.74 prawa przewozowego.
W przypadku gdy przesyłka jest uszkodzona prosimy o postępowanie według poniższej procedury:
1. Odmowa przyjęcia zamówienia od kuriera.
2. Sporządzenie protokołu szkody z kurierem (proszę zaznaczyć odpowiednie opcje: „czy przyjęto bez zastrzeżeń – NIE”, „czy opakowanie zewnętrzne było uszkodzone – TAK”.
3. Zrobienie zdjęć uszkodzenia.
4. Jak najszybsze poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji i przesłanie nam zdjęć na biuro@yourloftdesign.pl
Jeżeli opakowanie nie jest uszkodzone, prosimy o przyjęcie zamówienia i sprawdzenie jego zawartości przy kurierze.
W przypadku gdy przesyłka jest uszkodzona prosimy o postępowanie według poniższej procedury:
1. Przyjęcie zamówienia od kuriera.
2. Kwitując odbiór zamówienia dodanie adnotacji, że przesyłka jest uszkodzona.
3. Spisanie protokołu szkody z kurierem.
4. Zrobienie zdjęć uszkodzenia.
5. Jak najszybsze poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji i przesłanie nam zdjęć na biuro@yourloftdesign.pl